1. Kwaliteit van het activiteitenplan:
a. Het plan draagt bij aan de doelstelling van deze regeling. Het plan is helder,
haalbaar en overtuigend over de beoogde procesinnovatie en de daarbij beoogde schaalsprong,
aanpassing van werkprocessen en structurele afspraken tussen aanbieder(s) en inkoper(s).
Er is sprake van voldoende ambitie in verhouding tot de kosten.
b. Tussen- en eindresultaten zijn benoemd, waarbij ten minste wordt opgenomen:
i. Een oplopende reeks aantallen cliënten dat de toepassing structureel gebruikt (hoe
vaak, hoe lang) en bespaarde uren professionals;
ii. Een kwalitatieve reeks over de mate van voortgang van aanpassing van de werkprocessen
van het ondersteunings- of zorgaanbod;
iii. Een kwalitatieve reeks over de mate van voortgang in de organisatie van een duurzame
wijze van bekostiging en borging daarvan in inkoop- en contractafspraken;
iv. Een eindresultaat dat betrekking heeft op een neutrale of positieve bijdrage aan
de kwaliteit van leven van cliënten of aan de vereenvoudiging of ontzorging van de
mantelzorg.
c. Bij de onderbouwing van de aanpak is aandacht voor de voorgeschiedenis (waaronder
het aantal cliënten/mantelzorger dat reeds structureel gebruik maakt van de toepassing),
de relatie van de aanpak tot de regionale opgave, en de doelmatigheid van zorg.
|