Artikel 7. Verantwoordelijkheden stafafdeling Concern Control
[Regeling vervallen per 25-09-2010 met terugwerkende kracht tot en met 01-03-2010]
-
a. de voorbereiding en uitvoering van, de verantwoording over, en de evaluatie van de
planning- en controlcyclus op gebied van middelenbeheer, omvattend personeel, informatie,
organisatie, financiën, administratie, huisvesting en kennis, alsmede de ontwikkeling
en uitvoering van beleid op dat gebied, dat mede facilitymanagement en documentaire
informatievoorziening omvat;
-
b. de advisering over het blijvend voldoen aan de vereisten voor de status van baten-lastendienst;
-
c. de advisering over en ondersteuning bij de uitvoering van het middelenbeheer, met
inbegrip van het leveren van managementinformatie daarover;
-
d. adviseren over en beheren van het managementcontrolsysteem van de Inspectie, waaronder
het beheren en uitvoeren van de planning- en controlcyclus van toezichtactiviteiten;
-
e. het kennismanagement, waaronder het opstellen van een opleidingsplan;
-
f. het kwaliteitsmanagement;
-
g. het beheer van administratieve systemen;
-
h. de verzorging van administraties, waaronder de klachtenadministratie, en daarbij behorende
producten;
-
i. de verzorging van de administratieve en financiële afhandeling van de uitvoering van
de personeelsaangelegenheden van de Inspectie, voor zover deze niet is opgedragen
aan andere onderdelen van het Ministerie, zoals de directie Bedrijfsvoering;
-
j. beleidsontwikkeling met betrekking tot informatievoorziening en informatisering en
het opstellen van informatiseringsplannen;
-
k. de systeemontwikkeling, de data-acquisitie en het gegevensbeheer;
-
l. het voorbereiden, beheren en evalueren van dienstverleningsovereenkomsten over diensten
die worden afgenomen van de directie Bedrijfsvoering van het Ministerie en van andere
dienstverleners;
-
m. het beheren, evalueren en zonodig herzien van de afspraken met de directie Communicatie
van het Ministerie over de bibliotheekdienstverlening;
-
n. de verzorging van het ambtelijk secretariaat van de ondernemingsraad.