2032
|
11: Eindrapport van de Raad voor de Luchtvaart 1994
|
2036
|
5: Eindrapport over (reacties op) de aanbevelingen voortkomend uit het eindrapport
van de Raad
|
2037
|
6: Registers van verschillende series correspondentie van zowel het BVOI als de RvdL
z.j.
|
2038
|
7: Correspondentie van de RvdL, serie 1993, echter met uitloop tot 1995 1993–1995
|
2039
|
8: Correspondentie van de BVOI, map A, 1 – 161 1992–1993
|
2040
|
9: Correspondentie van de BVOI, map B, 162 – 229 1993
|
2041
|
10: Correspondentie van de BVOI, map C, 230 – 315 1992–1993
|
2042
|
11: Correspondentie van de BVOI, map D, 316 – 425 1993–1996
|
2043
|
12: Correspondentie van de BVOI, map E, 426 – 475 1996–1998
|
2051
|
20: Binnengekomen rapporten, 4 – 24 1992–1993
|
2052
|
21: Binnengekomen rapporten, 25 – 51 1992–1993
|
2053
|
22: Binnengekomen rapporten, 52 – 75 1993
|
2055
|
24: Vrachtbrieven, I 1992–1997
|
2056
|
25: Vrachtbrieven, II, met stukken over de nasleep 1995–1996 (1995–1996)
|
2057
|
26: Vrachtbrieven, III, met stukken over de nasleep 1996–1998
|
2064
|
33: Openbare zitting Bijlmer; verslag 1993
|
2065
|
34: Openbare zitting Bijlmer, stukken inzake de voorbereiding I 1993
|
2066
|
35: Openbare zitting, stukken inzake de voorbereiding II 1993
|
2067
|
36: Correspondentie: faxen 1992 oktober – november
|
2068
|
37: Correspondentie; CT-stukken (communication transcript), 46 – 210 1992 oktober
– december
|
2077
|
46: Rapporten inzake het bodemonderzoek op de plaats van het ongeval 1993
|
2081
|
50: Werkmap van dhr. H. Pruis 1992–1993
|
2082
|
51: Werkmap van dhr. F. Erhart 1992–1993
|
2083
|
52: Correspondentie inzake verschillende deelzaken, zoals de ophanging van motor 3
en het verarmde uranium als ballast, alsmede twee processen-verbaal inzake de cockpit
voice recorder 1993–1998
|
2084
|
53: Stukken inzake het in het vliegtuig gebruikte verarmd uranium 1993–1998
|
2085
|
54: Stukken inzake de behandeling van de ramp en de nasleep, in de Tweede Kamer 1992–1996
|
2086
|
55: Stukken inzake Kamervragen 1992–1996
|
2087
|
56: Rapport ‘Commissie Informatiestroom Luchtvrachtdocumentatie. Rapportage 15 juli
1998’, van de commissie Hoekstra 1998
|
2088
|
57: Stukken inzake verzoeken om informatie van de dagbladen De Volkskrant en Trouw
1995
|
2089
|
58: Werkmap inzake vragen vanuit de media en het parlement 1996
|
2090
|
59: Stukken inzake vragen vanuit de media en het parlement 1992–1996
|
2091
|
60: Stukken inzake de behandeling van de ramp en de nasleep in de Vaste Commissie
van Verkeer en Waterstaat 1992–1999
|
2092
|
61: Stukken inzake de stand van de motoren 1995–1996
|
2097
|
66: Stukken inzake communicatie ten tijde van het ongeval, waaronder het R/T transcript
tussen verkeersleiding en de El Al vliegers 1992–1993
|
2100
|
69: Berichten inzake de toestand de eerste dagen na het ongeval (daily meetings) 1992
|
2101
|
70: Voortgangsrapporten, alsmede Nieuwsbrieven van het Directoraatgeneraal Rijksluchtvaartdienst
1992
|
2102
|
71: Stukken inzake het onderzoek zelf 1992
|
2103
|
72: Stukken inzake vragen en onderzoek vanuit de gemeente en regio Amsterdam 1992–1996
|
2104
|
73: Stukken inzake risico- en crisisbeheersing, onder meer naar aanleiding van het
optreden van de Rijksluchtvaartdienst tijdens het ongeval 1992–1993
|
2105
|
74: Stukken inzake de veiligheid rond vliegvelden 1992
|
2106
|
75: Documentatie; Rapporten inzake andere vliegtuigongevallen 1992–1993
|
2107
|
76: Documentatie: "Aircraft operations manual" van KLM, voor een Boeing 747 1990–1991
|
2108
|
77: Stukken inzake de route van het vliegtuig voorafgaand aan het ongeval 1992–1995
|
2109
|
78: Eindrapport van het vooronderzoek; voorbereiding van afbeeldingen bijlagen z.j.
|
2110
|
79: Tijgerhaai plot 1992
|
2111
|
80: Correspondentie 1992–1993
|