Ouderbijdrage Jeugdwet
|
KC0204
|
Totaal aantal bijdrageplichtigen
|
Totaal aantal (unieke) bijdrageplichtigen in het verslagjaar voor de ouderbijdrage.
|
KC0205
|
Totaal aantal jeugdigen
|
Aantal jeugdigen waarvoor ouderbijdrage is ontvangen.
|
KC0206
|
Aantal bezwaarschriften
|
Het aantal in het huidig verslagjaar ontvangen bezwaarschriften gesplitst naar status
(ontvangen, afgehandeld, onderhanden).
|
KC0207
|
Aantal beroepzaken
|
Het aantal in het huidig verslagjaar ontvangen (hoger) beroepen, gesplitst naar status
(ontvangen, zelf ingesteld, afgehandeld, gegrond, ongegrond).
|
KC0208
|
Aantal calls
|
Het aantal in het huidig verslagjaar binnengekomen calls.
|
|
Aantal calls – redenen
|
Over de in het huidig verslagjaar beantwoorde calls worden de belangrijkste vijf redenen
getoond.
|
Wet tegemoetkoming chronisch zieken en gehandicapten
|
KC0702
|
Aantal niet uitgevoerde betalingen
|
Het aantal niet uitgevoerde betalingen vanwege het ontbreken van klantgegevens ten
aanzien van de uitbetaling in het huidig verslagjaar, gesplitst naar het betreffende
Wtcg-jaar en forfaitcategorie.
|
Aantal niet uitgevoerde betalingen – reden
|
Over het huidig verslagjaar worden de belangrijkste redenen getoond (maximaal top
5).
|
Financiering AWBZ en Wlz
|
KC1102
|
Ontvangen betaalformulieren AWBZ per soort met retourpercentage
|
Het aantal in het huidig verslagjaar ontvangen formulieren per soort met het percentage
van het aantal formulieren dat retour is gezonden.
|
KC1103a
|
Betaling van zorgaanspraken AWBZ namens zorgverzekeraars, het Zorginstituut en zorgkantoren
|
Bedrag van alle verstrekkingen die in het huidig verslagjaar zijn gedaan in duizenden
Euro’s aan betalingen, ten laste van het AFBZ, aan zorgaanbieders in opdracht van
en namens de zorgverzekeraars, het Zorginstituut en de zorgkantoren in de hoedanigheid
van landelijk betaalkantoor.
|
KC1103b
|
Betaling van zorgaanspraken Wlz namens zorgverzekeraars, het Zorginstituut en zorgkantoren
|
Bedrag van alle verstrekkingen die in het huidig verslagjaar zijn gedaan in duizenden
Euro’s aan betalingen, ten laste van het Flz, aan zorgaanbieders in opdracht van en
namens de zorgverzekeraars, het Zorginstituut en de zorgkantoren in de hoedanigheid
van landelijk betaalkantoor.
|
|
KC1104a
|
Betaling van ziekenhuisverpleging, na 365 dagen en verkeerde bed regeling AWBZ
|
Bedrag van alle verstrekkingen die in het huidig verslagjaar zijn gedaan in duizenden
Euro’s aan betalingen, ten laste van het AFBZ, aan zorgverzekeraars in de hoedanigheid
van landelijk betaalkantoor.
|
KC1104b
|
Betaling van ziekenhuisverpleging, na 365 dagen en verkeerde bed regeling Wlz
|
Bedrag van alle verstrekkingen die in het huidig verslagjaar zijn gedaan in duizenden
Euro’s aan betalingen, ten laste van het Flz, aan zorgverzekeraars in de hoedanigheid
van landelijk betaalkantoor.
|
Compensatieregeling eigen risico
|
KC1402
|
Aantal nog uit te voeren betalingen en bedrag
|
Het aantal rechthebbenden aan wie ultimo het huidig verslagjaar geen CER-uitkering
is gedaan (per uitkeringsjaar over alle uitkeringsjaren) als het gevolg van het ontbreken
van bancaire gegevens.
|
Eigen bijdrage Wlz1
|
KC1503
|
Afgeboekte oninbare eigen bijdragen – redenen
|
Over het huidig verslagjaar worden de belangrijkste vijf redenen getoond.
|
KC1504b
|
Restituties ontvangen eigen bijdragen in € 1.000
|
Het in het huidig verslagjaar gerestitueerde bedrag van de rekeningen, dat betrekking
heeft op ontvangen eigen bijdragen Wlz afgerond op € 1.000.
|
KC1504c
|
Aantal uitgevoerde restituties
|
Het aantal in het huidig verslagjaar uitgevoerde restituties.
|
KC1507
|
Gemiddelde opgelegde eigen bijdrage
|
De som van het in het huidig verslagjaar gemiddeld per maand gefactureerde bedrag
en het maandelijks gemiddelde van het via broninhouding ingehouden bedrag aan eigen
bijdragen, getoond voor de hoge eigen bijdrage en de lage eigen bijdrage.
|
KC1508
|
Totaal aantal bijdrageplichtigen
|
Het aantal unieke bijdrageplichtigen gedurende het huidig verslagjaar met een hoge
respectievelijk een lage eigen bijdrage.
|
KC1509a
|
Aantal nieuwe bijdrageplichtigen
|
Het aantal nieuwe bijdrageplichtigen, die nieuw zijn aangeleverd en waarvoor nog niet
eerder Wlz-zorg is geregistreerd, waarvoor in het huidig verslagjaar voor de eerste
keer een beschikking is afgegeven voor een doorlopende opnameperiode.
|
KC1509b
|
Doorlooptijd van startdatum aanvang zorg tot eerste factuur
|
De gemiddelde doorlooptijd in dagen van startdatum aanvang zorg tot eerste factuur
gedurende het huidige verslagjaar.
|
KC1509c
|
Doorlooptijd van einde zorg als gevolg van overlijden tot laatste factuur
|
De gemiddelde doorlooptijd in dagen van datum einde zorg als gevolg van overlijden
tot de laatste factuur gedurende het huidige verslagjaar.
|
KC1510
|
Broninhoudingspercentages
|
Het percentage van de in het huidig verslagjaar via broninhouding bevestigde eigen
bijdragen ten opzichte van het totaalbedrag van de in het huidig verslagjaar opgelegde
eigen bijdragen.
|
KC1511
|
Aantal bezwaarschriften
|
Het aantal in het huidige verslagjaar ontvangen bezwaarschriften gesplitst naar status
(ontvangen, afgehandeld, onderhanden).
|
Aantal bezwaarschriften – redenen
|
Over het huidig verslagjaar worden de belangrijkste vijf redenen getoond.
|
|
KC1512
|
Percentage bezwaarschriften ten opzichte van totaal aantal verstuurde beschikkingen
|
Het aantal bezwaren als percentage van het totaal aantal beschikkingen dat in het
huidig verslagjaar wordt verstuurd.
|
KC1513
|
Aantal beroepzaken
|
Het aantal in het huidig verslagjaar ontvangen (hoger) beroepen, gesplitst naar status
(ontvangen, zelf ingesteld, afgehandeld, gegrond, ongegrond).
|
KC1514
|
Aantal calls
|
Het aantal in het huidig verslagjaar binnengekomen calls.
|
Aantal calls – redenen
|
Over de in het huidig verslagjaar beantwoorde calls worden de belangrijkste vijf redenen
getoond.
|
KC1515
|
Aantal e-mails
|
Het aantal ontvangen e-mails (vragen van klanten via het webformulier) in het huidig
verslagjaar.
|
Aantal e-mails – contactonderwerpen
|
Over de in het huidig verslagjaar ontvangen e-mails (vragen van klanten via het webformulier)
worden de belangrijkste vijf contactonderwerpen getoond.
|
KC1516
|
Aantal brieven
|
Het aantal ontvangen brieven (van klanten) in het huidig verslagjaar.
|
Aantal brieven – contactonderwerpen
|
Over de in het huidig verslagjaar ontvangen brieven worden de belangrijkste vijf contactonderwerpen
getoond.
|
KC1517
|
Gemiddelde beantwoordingstermijn
|
De gemiddelde termijn waarbinnen op informatieverzoeken van burgers (onderverdeeld
naar telefonisch, schriftelijk of via e-mail) in het verslagjaar wordt gereageerd.
|
KC1518
|
Aantal klachten
|
Het aantal in het huidig verslagjaar ontvangen klachten.
|
Aantal klachten – redenen
|
Over de in het huidig verslagjaar ontvangen klachten worden de belangrijkste vijf
redenen getoond.
|
KC1519
|
Aantal interventies Nationale Ombudsman
|
Het aantal in het huidig verslagjaar binnengekomen interventies.
|
Eigen bijdrage Wmo2
|
KC1603
|
Afgeboekte oninbare eigen bijdragen – redenen
|
Over het huidig verslagjaar worden de belangrijkste vijf redenen getoond.
|
KC1604b
|
Restituties ontvangen eigen bijdragen in € 1.000
|
Het in het huidig verslagjaar gerestitueerde bedrag van de rekeningen, dat betrekking
heeft op ontvangen eigen bijdragen Wmo afgerond op € 1.000.
|
KC1604c
|
Aantal uitgevoerde restituties
|
Het aantal in het huidig verslagjaar uitgevoerde restituties.
|
KC1609a
|
Totaal aantal bijdrageplichtigen
|
Het aantal bijdrageplichtigen die aangeleverd zijn bij het CAK en zorg hebben afgenomen
in het zorgjaar.
|
KC1609b
|
Doorlooptijd van startdatum aanvang zorg tot eerste factuur
|
De gemiddelde doorlooptijd van startdatum aanvang zorg tot eerste factuur gedurende
het huidige verslagjaar.
|
KC1609c
|
Doorlooptijd van einde zorg als gevolg van overlijden tot laatste factuur
|
De gemiddelde doorlooptijd van datum einde zorg als gevolg van overlijden tot de laatste
factuur gedurende het huidige verslagjaar.
|
|
KC1610
|
Aantal bezwaarschriften
|
Het aantal in het huidig verslagjaar ontvangen bezwaarschriften gesplitst naar status
(ontvangen, afgehandeld, onderhanden).
|
Aantal bezwaarschriften – redenen
|
Over het huidig verslagjaar worden de belangrijkste vijf redenen getoond.
|
KC1611
|
Percentage bezwaarschriften ten opzichte van totaal aantal verstuurde facturen
|
Het aantal ontvangen bezwaren als percentage van het totaal aantal facturen dat per
jaar wordt verstuurd.
|
KC1612
|
Aantal beroepzaken
|
Het aantal in het huidig verslagjaar ontvangen (hoger) beroepen, gesplitst naar status
(ontvangen, zelf ingesteld, afgehandeld, gegrond, ongegrond).
|
KC1613
|
Aantal calls
|
Het aantal in het huidig verslagjaar binnengekomen calls.
|
Aantal calls – redenen
|
Over de in het huidig verslagjaar beantwoorde calls worden de belangrijkste vijf redenen
getoond.
|
KC1614
|
Aantal e-mails
|
Het aantal ontvangen e-mails (vragen van klanten via het webformulier) in het huidig
verslagjaar.
|
Aantal e-mails – contactonderwerpen
|
Over de in het huidig verslagjaar ontvangen e-mails (vragen van klanten via het webformulier)
worden de belangrijkste vijf contactonderwerpen getoond.
|
KC1615
|
Aantal brieven
|
Het aantal ontvangen brieven (van klanten) in het huidig verslagjaar.
|
Aantal brieven – contactonderwerpen
|
Over de in het huidig verslagjaar ontvangen brieven worden de belangrijkste vijf contactmomenten
getoond.
|
KC1616
|
Gemiddelde beantwoordingstermijn
|
De gemiddelde termijn waarbinnen op informatieverzoeken van burgers (onderverdeeld
naar telefonisch, schriftelijk of via e-mail) in het verslagjaar wordt gereageerd.
|
KC1617
|
Aantal klachten
|
Het aantal in het huidig verslagjaar binnengekomen klachten.
|
|
Aantal klachten – redenen
|
Over de in het huidig verslagjaar ontvangen klachten worden de belangrijkste vijf
redenen getoond.
|
KC1618
|
Aantal interventies Nationale Ombudsman
|
Het aantal in het huidig verslagjaar binnengekomen interventies.
|