Wijzigingenoverzicht voor de regeling
Informatie geldend op 15-03-2019
| Ontstaansbron | Inwerkingtreding | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Kies twee toestanden van de regeling door deze aan te vinken Let op: U kunt alleen twee versies met elkaar vergelijken Vergelijk versiesEr is geen andere versie beschikbaar waarmee u de huidige geselecteerde versie, inwerkinggetreden op , kan vergelijken. Selecteer een andere versie van de regeling waarmee u de huidige versie , inwerkinggetreden op , wilt vergelijken. Vergelijken van "Wijzigingsbesluit Besluit informatievoorziening WPO/WEC, enz. (gegevenslevering voor en de gegevensverstrekking uit het lerarenregister en het registervoorportaal)", inwerkinggetreden op , met versie die inwerking is getreden op . Doordat er een grote regeling is gekozen kan de vergelijking enkele minuten duren. |
||||||||
| Datum van inwerkingtreding | Terugwerkende kracht | Betreft | Ondertekening | Bekendmaking | Kamerstukken | Ondertekening | Bekendmaking | |
| Nieuwe-regeling Ontstaansbron: Stb. 2017, 260
Bovenstaande informatie is aanwezig in de wijzigingshistorie van onderstaande onderdelen
van de regeling.
Artikelen: I, II, III, IV |
07-06-2017 | Stb. 2017, 260 | ||||||
| Wijziging Ontstaansbron: Stb. 2021, 522
Bovenstaande informatie is aanwezig in de wijzigingshistorie van onderstaande onderdelen
van de regeling.
Artikel: IV |
14-10-2021 | Stb. 2021, 522 | ||||||
| Wijziging Ontstaansbron: Stb. 2017, 260
Bovenstaande informatie is aanwezig in de wijzigingshistorie van onderstaande onderdelen
van de regeling.
Artikelen: I, II, III, IV |
07-06-2017 | Stb. 2017, 260 | ||||||
| 01-08-2022 | Intrekking-regeling | 08-02-2022 | Stb. 2022, 86 | 35145 | 08-02-2022 | Stb. 2022, 86 | ||
| Wijziging Datum inwerkingtreding: 15-03-2019
Bovenstaande informatie is aanwezig in de wijzigingshistorie van onderstaande onderdelen
van de regeling.
|
07-06-2017 | Stb. 2017, 260 | 22-02-2019 | Stb. 2019, 105 | ||||
| Nieuwe-regeling | 07-06-2017 | Stb. 2017, 260 | 23-06-2017 | Stb. 2017, 293 | ||||