Eigen bijdrage Wlz
|
KC1503
|
Afgeboekte oninbare eigen bijdragen – redenen
|
Over het huidig verslagjaar worden de belangrijkste vijf redenen getoond.
|
|
KC1508a
|
Totaal aantal bijdrageplichtigen met een vastgestelde eigen bijdrage
|
Het aantal unieke bijdrageplichtigen zoals voor het huidig verslagjaar aanwezig in
het bronsysteem. Waarbij is aangeleverd dat zij zorg ontvangen en waarvoor een eigen
bijdrage is vastgesteld. Weergegeven voor de lage eigen bijdrage, de hoge eigen bijdrage
en het totaal.
|
|
KC1509a
|
Aantal nieuwe bijdrageplichtigen
|
Het aantal bijdrageplichtigen, die nieuw zijn aangeleverd en waarvoor nog niet eerder
Wlz-zorg is geregistreerd, waarvoor in het huidig verslagjaar voor de eerste keer
een beschikking is afgegeven voor een doorlopende opnameperiode.
|
|
KC1509b
|
Doorlooptijd van startdatum aanvang zorg tot eerste factuur
|
De gemiddelde doorlooptijd in dagen van startdatum aanvang zorg tot eerste factuur
gedurende het huidige verslagjaar. Weergegeven voor nieuwe cliënten, bestaande cliënten
en het totaal aantal cliënten.
|
|
KC1509c
|
Doorlooptijd van einde zorg als gevolg van overlijden tot laatste factuur
|
De gemiddelde doorlooptijd in dagen van datum einde zorg als gevolg van overlijden
tot de laatste factuur gedurende het huidige verslagjaar.
|
|
KC1511
|
Aantal bezwaarschriften
|
Het aantal in het huidige verslagjaar ontvangen bezwaarschriften gesplitst naar status
(ontvangen, afgehandeld, onderhanden).
|
|
|
Aantal bezwaarschriften – redenen
|
Top 5 oorzaken van gegronde en deels gegronde bezwaren.
|
|
KC1513
|
Aantal beroepzaken
|
Het aantal in het huidig verslagjaar ontvangen (hoger) beroepen, gesplitst naar status
(ontvangen, zelf ingesteld, afgehandeld, gegrond, ongegrond).
|
|
KC1514
|
Aantal calls
|
Het aantal in het huidig verslagjaar bij het CAK binnengekomen calls (exclusief geannuleerde
calls in de wachtrij).
|
|
|
Aantal calls – redenen
|
Over de in het huidig verslagjaar beantwoorde calls worden de belangrijkste vijf redenen
getoond.
|
|
KC1515
|
Aantal e-mails
|
Het aantal in het huidige verslagjaar (via het webformulier) ontvangen e-mails, al
dan niet verstuurd via een vertegenwoordiger, van cliënten.
|
|
|
Aantal e-mails – contactonderwerpen
|
Over de in het huidig verslagjaar (via het webformulier) ontvangen e-mails, al dan
niet verstuurd via een vertegenwoordiger, van cliënten worden de belangrijkste vijf
contactonderwerpen getoond.
|
|
KC1516
|
Aantal brieven
|
Het aantal in het huidige verslagjaar ontvangen brieven, al dan niet verstuurd via
een vertegenwoordiger, van cliënten.
|
|
|
Aantal brieven – contactonderwerpen
|
In het huidig verslagjaar ontvangen brieven, al dan niet verstuurd via een vertegenwoordiger,
van cliënten, worden de belangrijkste vijf contactonderwerpen getoond.
|
|
KC1517
|
Gemiddelde beantwoordingstermijn
|
De gemiddelde termijn waarbinnen op informatieverzoeken van burgers, al dan niet verstuurd
via een vertegenwoordiger, (onderverdeeld naar telefonisch, schriftelijk of via e-mail)
in het verslagjaar wordt gereageerd.
|
|
KC1518
|
Aantal klachten
|
Het aantal in het huidig verslagjaar ontvangen klachten.
|
|
|
Aantal klachten – redenen
|
Over de in het huidig verslagjaar ontvangen klachten worden de belangrijkste vijf
redenen getoond.
|
|
KC1519
|
Aantal interventies Nationale ombudsman
|
Het aantal in het huidig verslagjaar binnengekomen interventies.
|
Eigen bijdrage
Wmo
|
KC1603
|
Afgeboekte oninbare eigen bijdragen – redenen
|
Over het huidig verslagjaar worden de belangrijkste vijf redenen getoond.
|
|
KC1609a
|
Totaal aantal bijdrageplichtigen
Met uitsplitsing naar:
- Wmo 2015 2019
- Wmo 2020
- Wmo beschermd wonen
|
Het aantal bijdrageplichtigen die aangeleverd zijn bij het CAK en zorg hebben afgenomen
in het zorgjaar. Weergegeven voor cliënten Wmo en cliënten Wmo beschermd wonen.
|
|
KC1609b
|
Doorlooptijd van startdatum aanvang zorg tot eerste factuur
Met uitsplitsing naar:
- Wmo 2015 2019
- Wmo 2020
- Wmo beschermd wonen
|
De gemiddelde doorlooptijd van startdatum aanvang zorg tot eerste factuur gedurende
het huidige verslagjaar.
|
|
KC1609c
|
Doorlooptijd van einde zorg als gevolg van overlijden tot laatste factuur
Met uitsplitsing naar:
- Wmo 2015 2019
- Wmo 2020
- Wmo beschermd wonen
|
De gemiddelde doorlooptijd van datum einde zorg als gevolg van overlijden tot de laatste
factuur gedurende het huidige verslagjaar.
|
|
KC1610
|
Aantal bezwaarschriften
|
Het aantal in het huidig verslagjaar ontvangen bezwaarschriften gesplitst naar status
(ontvangen, afgehandeld, onderhanden).
|
|
KC1611
|
Aantal bezwaarschriften – redenen
|
Top 5 oorzaken van gegronde en deels gegronde bezwaren.
|
|
KC1612
|
Aantal beroepzaken
|
Het aantal in het huidig verslagjaar ontvangen (hoger) beroepen, gesplitst naar status
(ontvangen, zelf ingesteld, afgehandeld, gegrond, ongegrond).
|
|
KC1613
|
Aantal calls
|
Het aantal in het huidig verslagjaar bij het CAK binnengekomen calls (exclusief geannuleerde
calls in de wachtrij).
|
|
|
Aantal calls – redenen
|
Over de in het huidig verslagjaar beantwoorde calls worden de belangrijkste vijf redenen
getoond.
|
|
KC1614
|
Aantal e-mails
|
Het aantal in het huidige verslagjaar (via het webformulier) ontvangen e-mails, al
dan niet verstuurd via een vertegenwoordiger, van cliënten.
|
|
|
Aantal e-mails – contactonderwerpen
|
Over de in het huidig verslagjaar (via het webformulier) ontvangen e-mails, al dan
niet verstuurd via een vertegenwoordiger, van cliënten, worden de belangrijkste vijf
contactonderwerpen getoond.
|
|
KC1615
|
Aantal brieven
|
Het aantal in het huidige verslagjaar ontvangen brieven, al dan niet verstuurd via
een vertegenwoordiger, van cliënten in het huidig verslagjaar.
|
|
|
Aantal brieven – contactonderwerpen
|
Over de in het huidig verslagjaar ontvangen brieven, al dan niet verstuurd via een
vertegenwoordiger, van cliënten, worden de belangrijkste vijf contactmomenten getoond.
|
|
KC1616
|
Gemiddelde beantwoordingstermijn
|
De gemiddelde termijn waarbinnen op informatieverzoeken van burgers, al dan niet via
een vertegenwoordiger, (onderverdeeld naar telefonisch, schriftelijk of via e-mail)
in het verslagjaar wordt gereageerd.
|
|
KC1617
|
Aantal klachten
|
Het aantal in het huidig verslagjaar binnengekomen klachten.
|
|
|
Aantal klachten – redenen
|
Top 5 oorzaken van gegronde en deels gegronde klachten.
|
|
KC1618
|
Aantal interventies Nationale ombudsman
|
Het aantal in het huidig verslagjaar binnengekomen interventies.
|