Eigen bijdrage Wlz
|
KC1508a
|
Totaal aantal bijdrageplichtigen met een vastgestelde eigen bijdrage
|
Het aantal unieke bijdrageplichtigen zoals voor het huidig verslagjaar aanwezig in
het bronsysteem. Waarbij is aangeleverd dat zij zorg ontvangen en waarvoor een eigen
bijdrage is vastgesteld. Weergegeven voor de lage eigen bijdrage, de hoge eigen bijdrage
en het totaal.
|
|
KC1509a
|
Aantal nieuwe bijdrageplichtigen
|
Het aantal bijdrageplichtigen, die nieuw zijn aangeleverd en waarvoor nog niet eerder
Wlz-zorg is geregistreerd, waarvoor in het huidig verslagjaar voor de eerste keer
een beschikking is afgegeven voor een doorlopende opnameperiode.
|
|
KC1509b
|
Doorlooptijd van startdatum aanvang zorg tot eerste factuur
|
De gemiddelde doorlooptijd in dagen van startdatum aanvang zorg tot eerste factuur
gedurende het huidige verslagjaar, weergegeven voor nieuwe cliënten.
|
|
KC1509c
|
Doorlooptijd van einde zorg als gevolg van overlijden tot laatste factuur
|
De gemiddelde doorlooptijd in dagen van datum einde zorg als gevolg van overlijden
tot de laatste factuur gedurende het huidige verslagjaar.
|
|
KC1511
|
Aantal bezwaarschriften
|
Het aantal in het huidige verslagjaar ontvangen bezwaarschriften gesplitst naar status
(ontvangen, afgehandeld, onderhanden).
|
|
|
Aantal bezwaarschriften – redenen
|
Top 5 van de onderwerpen van de in het verslagjaar afgehandelde (deels) gegronde bezwaren
(zaken die op ‘vervallen’ zijn gezet tellen niet mee).
|
|
KC1513
|
Aantal beroepzaken
|
Aantallen:
– Aantal in het verslagjaar ontvangen (= geregistreerd bij KBB) (hoger) beroepen,
inclusief hoeveel er hiervan zelf zijn ingesteld (hoger beroep);
– Aantal in het verslagjaar afgehandelde (hoger) beroepen (afgehandeld=door KBB als
afgehandeld geregistreerd, dus niet de datum uitspraak);
– Aantal aan het einde van het verslagjaar onderhanden (hoger) beroepen.
Inhoud
Aantal in het kalenderjaar afgehandelde beroepen (exclusief de zaken die op vervallen
zijn gezet), uitgesplitst naar:
– Deels gegrond;
– Ongegrond;
– Niet ontvankelijk;
– Ingetrokken;
– Rest (onbevoegd).
|
|
KC1514
|
Aantal calls
|
Het aantal in het huidig verslagjaar bij het CAK binnengekomen calls, exclusief geannuleerde
calls in de IVR en short abandons (opgehangen na 0 seconden in de wachtrij).
|
|
|
Aantal calls – redenen
|
Over de in het huidig verslagjaar beantwoorde calls worden de belangrijkste vijf redenen
getoond.
|
|
KC1515
|
Aantal e-mails
|
Het aantal in het huidige verslagjaar (via het webformulier) ontvangen e-mails, al
dan niet verstuurd via een vertegenwoordiger, van cliënten.
|
|
|
Aantal e-mails – contactonderwerpen
|
Over de in het huidig verslagjaar (via het webformulier) ontvangen e-mails, al dan
niet verstuurd via een vertegenwoordiger, van cliënten worden de belangrijkste vijf
contactonderwerpen getoond.
|
|
KC1516
|
Aantal brieven
|
Het aantal in het huidige verslagjaar ontvangen brieven, al dan niet verstuurd via
een vertegenwoordiger, van cliënten.
|
|
|
Aantal brieven – contactonderwerpen
|
In het huidig verslagjaar ontvangen brieven, al dan niet verstuurd via een vertegenwoordiger,
van cliënten, worden de belangrijkste vijf contactonderwerpen getoond.
|
|
KC1517
|
Aantal klachten
|
Het aantal in het huidig verslagjaar ontvangen klachten.
|
|
|
Aantal klachten – redenen
|
Top 5 van de onderwerpen van de in het verslagjaar afgehandelde (deels) gegronde klachten
(zaken die op ‘vervallen’ zijn gezet tellen niet mee).
|
|
KC1519
|
Aantal interventies Nationale ombudsman
|
Het aantal in het huidig verslagjaar binnengekomen interventies.
|
Eigen bijdrage
Wmo
1
|
KC1609a
|
Totaal aantal bijdrageplichtigen.
|
Het aantal bijdrageplichtigen die aangeleverd zijn bij het CAK en zorg hebben afgenomen
in het zorgjaar.
|
|
KC1609b
|
Doorlooptijd van startdatum aanvang zorg tot eerste factuur.
|
Het percentage facturen dat binnen 12 weken na aanvang zorg is verstuurd.
Norm: 80%.
|
|
KC1609c
|
Doorlooptijd van einde zorg als gevolg van overlijden tot laatste factuur.
|
De gemiddelde doorlooptijd van datum einde zorg als gevolg van overlijden tot de laatste
factuur gedurende het huidige verslagjaar.
|
|
KC1610
|
Aantal bezwaarschriften
|
Het aantal in het huidig verslagjaar ontvangen bezwaarschriften gesplitst naar status
(ontvangen, afgehandeld, onderhanden).
|
|
KC1611
|
Aantal bezwaarschriften – redenen
|
Top 5 van de onderwerpen van de in het verslagjaar afgehandelde (deels) gegronde bezwaren
(zaken die op ‘vervallen’ zijn gezet tellen niet mee)
|
|
KC1612
|
Aantal beroepzaken
|
Aantallen:
– Aantal in het verslagjaar ontvangen (= geregistreerd bij KBB) (hoger) beroepen,
inclusief hoeveel er hiervan zelf zijn ingesteld (hoger beroep);
– Aantal in het verslagjaar afgehandelde (hoger) beroepen (afgehandeld=door KBB als
afgehandeld geregistreerd, dus niet de datum uitspraak);
– Aantal aan het einde van het verslagjaar onderhanden (hoger) beroepen.
Inhoud
Aantal in het kalenderjaar afgehandelde beroepen (exclusief de zaken die op vervallen
zijn gezet), uitgesplitst naar:
– Deels gegrond;
– Ongegrond;
– Niet ontvankelijk;
– Ingetrokken;
– Rest (onbevoegd).
|
|
KC1613
|
Aantal calls
|
Het aantal in het huidig verslagjaar bij het CAK binnengekomen calls, exclusief geannuleerde
calls in de IVR en short abandons (opgehangen na 0 seconden in de wachtrij).
|
|
|
Aantal calls – redenen
|
Over de in het huidig verslagjaar beantwoorde calls worden de belangrijkste vijf redenen
getoond.
|
|
KC1614
|
Aantal e-mails
|
Het aantal in het huidige verslagjaar (via het webformulier) ontvangen e-mails, al
dan niet verstuurd via een vertegenwoordiger, van cliënten.
|
|
|
Aantal e-mails – contactonderwerpen
|
Over de in het huidig verslagjaar (via het webformulier) ontvangen e-mails, al dan
niet verstuurd via een vertegenwoordiger, van cliënten, worden de belangrijkste vijf
contactonderwerpen getoond.
|
|
KC1615
|
Aantal brieven
|
Het aantal in het huidige verslagjaar ontvangen brieven, al dan niet verstuurd via
een vertegenwoordiger, van cliënten in het huidig verslagjaar.
|
|
|
Aantal brieven – contactonderwerpen
|
Over de in het huidig verslagjaar ontvangen brieven, al dan niet verstuurd via een
vertegenwoordiger, van cliënten, worden de belangrijkste vijf contactmomenten getoond.
|
|
KC1616
|
Gemiddelde beantwoordingstermijn
|
De gemiddelde termijn waarbinnen op informatieverzoeken van burgers, al dan niet via
een vertegenwoordiger, (onderverdeeld naar telefonisch, schriftelijk of via e-mail)
in het verslagjaar wordt gereageerd.
|
|
KC1617
|
Aantal klachten
|
Het aantal in het huidig verslagjaar binnengekomen klachten.
|
|
|
Aantal klachten – redenen
|
Top 5 van de onderwerpen van de in het verslagjaar afgehandelde (deels) gegronde klachten
(zaken die op ‘vervallen’ zijn gezet tellen niet mee).
|
|
KC1618
|
Aantal interventies Nationale ombudsman
|
Het aantal in het huidig verslagjaar binnengekomen interventies.
|