Organisatieregeling Kadaster 2008

Geraadpleegd op 15-05-2024. Gebruikte datum 'geldig op' 01-07-2008 en zichtdatum 29-04-2024.
Geldend van 27-03-2008 t/m 16-10-2008

Organisatieregeling Kadaster 2008

Het bestuur van de Dienst voor het kadaster en de openbare registers,

Gelet op artikel 4 van de Kadasterwet en artikel 7, eerste lid, van de Organisatiewet Kadaster;

Besluit:

Artikel 1

De kantoren van de Dienst zijn gevestigd in de gemeenten Alkmaar, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Breda, Eindhoven, Emmen, Groningen, Leeuwarden, Middelburg, Roermond, Rotterdam, Utrecht, Zoetermeer en Zwolle.

Artikel 2

  • 1 De kantoren, genoemd in artikel 1, zijn, voor zover aldaar stukken ter inschrijving in de openbare registers kunnen worden aangeboden, voor dat doel voor het publiek opengesteld op maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 15.00 uur.

  • 2 Het kantoor te Apeldoorn, Hofstraat 110, is uitsluitend voor de aanbieding van in depot te nemen tekeningen en andere stukken die deel uitmaken van een stuk dat ter inschrijving in de openbare registers zal worden aangeboden, voor het publiek opengesteld op maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 15.00 uur.

  • 3 De kantoren, bedoeld in het eerste lid, en het kantoor te Emmen zijn voor de verstrekking van informatie voor het publiek opengesteld op maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

  • 4 In afwijking van het eerste, tweede en derde lid, zijn de aldaar genoemde kantoren voor het publiek gesloten op de nieuwjaarsdag, de Hemelvaartsdag, de christelijke tweede Paas- en Pinksterdag, de beide Kerstdagen, de Koninginnedag en de vijfde mei.

Artikel 3

De teboekstelling van schepen en luchtvaartuigen en daarmee samenhangende verrichtingen vinden plaats aan het kantoor te Rotterdam.

Artikel 5

Deze regeling treedt in werking met ingang van de tweede dag na de dagtekening van de Staatscourant waarin zij wordt geplaatst, en werkt terug tot en met 1 januari 2008.

Deze regeling zal met de toelichting in de Staatscourant worden geplaatst.

Apeldoorn, 12 februari 2008

Raad van Bestuur,

Th.A.J. Burmanje

Naar boven