Artikel 1
[Regeling vervallen per 01-01-2005]
In deze regeling wordt verstaan onder:
-
a. gesubsidieerde dienstbetrekking:
-
1°. een privaatrechtelijke of publiekrechtelijke dienstbetrekking als bedoeld in artikel 3, eerste lid, van het Besluit in- en doorstroombanen, zoals dit luidde op 31 december 2003, waarvoor door de gemeente subsidie werd verstrekt;
-
2°. een privaatrechtelijke of publiekrechtelijke dienstbetrekking als bedoeld in de artikelen 4 of 5 van de Wet inschakeling werkzoekenden, zoals deze luidden op 31 december 2003, waarvoor subsidie is verstrekt dan wel;
-
3°. een privaatrechtelijke of publiekrechtelijke dienstbetrekking waarvoor een gemeente
uit de uitkering, bedoeld in artikel 69, eerste lid, onder a, van de Wet werk en bijstand een bedrag voor de loonkosten betaalt;
-
b. werknemer: diegene die op basis van een gesubsidieerde dienstbetrekking in de lokale
sportorganisatie werkzaam is;
-
c. lokale sportorganisatie: een organisatie in een gemeente die aangesloten is bij een
landelijke sportorganisatie en die de uitvoering van sportactiviteiten als kerntaak
heeft.
Artikel 2
[Regeling vervallen per 01-01-2005]
Artikel 3
[Regeling vervallen per 01-01-2005]
Artikel 4
[Regeling vervallen per 01-01-2005]
Artikel 5
[Regeling vervallen per 01-01-2005]
De gemeente, waaraan een uitkering is verleend, verstrekt vóór 1 april 2005 aan de
minister gegevens omtrent het door de gemeente gevoerde beleid met gebruikmaking van
een formulier dat is ingericht overeenkomstig het model dat is opgenomen in de bij
deze regeling behorende bijlage 2.
Artikel 6
[Regeling vervallen per 01-01-2005]
Deze regeling treedt in werking met ingang van de tweede dag na de dagtekening van
de Staatscourant waarin zij wordt geplaatst en vervalt met ingang van 1 januari 2005.
Bijlage 1
[Regeling vervallen per 01-01-2005]
A. Gegevens aanvrager
Naam gemeente:
Contactpersoon:
Telefoonnummer:
Correspondentieadres:
Postcode en Plaats:
B. Modelformulier
Naam lokale sportvereniging waar de dienst betrekking wordt uitgeoefend in 2004
|
Tak van sport*
|
Type dienst-
betrekking**
|
Aard van de dienst-
betrekking***
|
Loonkosten
dienst-
betrekking op jaarbasis
|
Opleidings-
kosten op jaarbasis
|
Invulinstructie: voor iedere dienstbetrekking een nieuwe regel aanmaken (zie voorbeeld)
|
|
|
|
|
|
s.v. Blauw Wit
|
voetbal
|
sportvereniging
|
onderhoud
|
€ ..............
|
€ ..............
|
* Is gangbare benaming: tennis, voetbal, korfbal enz.
** Is: in dienst gemeente en gedetacheerd, in dienst sportvereniging, in dienst bij
speciale ID-banenstichting.
*** Is bijv: onderhoud, beheerder kantine, administratief enz.
C. Verklaring
Burgemeester en Wethouders van de gemeente ........................................,
verklaren kennis te hebben genomen van de ‘Tijdelijke regeling gesubsidieerde dienstbetrekkingen
in de lokale sportsector’, en vragen hierbij een uitkering aan overeenkomstig de voorwaarden
uit die regeling.
Burgemeester en Wethouders verklaren deze aanvraag deugdelijk en naar waarheid te
hebben opgesteld.
Datum:
De Burgemeester:
De Secretaris:
D. Accountantsverklaring
ACCOUNTANTSVERKLARING
(De verklaring is vereist, indien de aanvraag 60 of meer dienstbetrekkingen omvat.)
(Afgegeven ten behoeve van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.)
Wij hebben het bijgevoegde aanvraagformulier van de gemeente ...........................
gecontroleerd.
Het aanvraagformulier is ingevuld ten behoeve van de vaststelling van de uitkering
op grond van de ‘Tijdelijke regeling gesubsidieerde dienstbetrekkingen in de lokale
sportsector’ en vermeldt ............ werknemers.
Het aanvraagformulier is opgesteld onder de verantwoordelijkheid van het College van
Burgemeester en Wethouders van de gemeente ..........................
Het is onze verantwoordelijkheid een accountantsverklaring inzake het aanvraagformulier
te verstrekken.
Onze controle is verricht overeenkomstig algemeen aanvaarde richtlijnen met betrekking
tot controleopdrachten. Volgens de richtlijnen dient onze controle zodanig te worden
gepland en uitgevoerd, dat een redelijke mate van zekerheid wordt verkregen dat het
aanvraagformulier geen onjuistheden van materieel belang bevat. Een controle omvat
onder meer een onderzoek door middel van deelwaarnemingen van informatie ter onderbouwing
van de aantallen zoals vermeld op het aanvraagformulier. Wij zijn van mening dat onze
controle een deugdelijke grondslag vormt voor ons onderzoek.
Wij zijn van oordeel dat het aanvraagformulier voldoet aan de gestelde eisen. Dit
impliceert dat het vermelde aantal werknemers juist is en in overeenstemming met de
‘Tijdelijke regeling gesubsidieerde dienstbetrekkingen in de lokale sportsector’.
Plaats en datum:
Handtekening:
Naam accountant:
Naam accountantskantoor:
Adres:
Postcode en woonplaats:
Telefoon :